بهونه


نمیبخشمت

برو و پشت سرت را هم نگاه نکن ،


 

از تو بیزارم ، بهانه هایت را برایم تکرار نکن


 

حرفی نزن ، بی خیال ، اصلا مقصر منم ، هر چه تو بگویی ، بی وفا منم!


 

نگو میروی تا من خوشبخت باشم ،


 

نگو میروی تا من از دست تو راحت باشم...


 

نگو که لایقم نیستی و میروی ،


 

نگو برای آرامش من از زندگی ام میروی....


 

این بهانه ها تکراریست ، هر چه دوست داری بگو ، خیالی نیست....


 

راحت حرف دلت را بزن و بگو عاشقت نیستم ،


 

بگو دلت با من نیست و دیگر نیستم!


 

راحت بگو که از همان روزاول هم عاشقم نبودی ،


 

بگو که دوستم نداشتی و تنها با قلب من نبودی


 

برو که دیگر هیچ دلخوشی به تو ندارم ،


 

از تو بدم می آید و هیچ احساسی به تو ندارم


 

سهم تو، بی وفایی مثل خودت است که با حرفهایش خامت کند،


 

در قلب بی وفایش گرفتارت کند ، تا بفهمی چه دردی دارد دلشکستن!


 

برو، به جای اینکه مرحمی برای زخم کهنه ام باشی ،درد مرا تازه تر میکنی !


 

حیف قلب من نیست که تو در آن باشی ،


 

تمام غمهای دنیا در دلم باشد بهتر از آن است که تو مال من باشی....


 

حیف چشمهای من نیست که بی وفایی مثل تو را ببینند ،


 

تو لایقم نیستی ، فکرنکن از غم رفتنت میمیرم!


 

برو و پشت سرت را هم نگاه نکن ، برو و دیگر اسم مرا صدا نکن


 

بگذار در حال خودم باشم ، بگذار با تنهایی تنها باشم ...

 

                  جدایی
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,| 16:51 |دلشکسته| |


[-YÅℨ0-]

 src="http://night-skin.com/blogcode/loading/js/27.js" >